728 x 90

اشرف۳از نگاه دیگران – قسمت اول

اشرف شکفت، گل داد و مژده داد

اشرف ۳ از نگاه دیگران
اشرف ۳ از نگاه دیگران

هر کدام از زاویه‌ای گوشه‌هایی از ظرفیت و توانایی آلترناتیو معتبر مجاهدین خلق و مقاومت ایران را بیان کردند.

با دیدن شهر اشرف و عظمت و شکوه نمادهای آن، با دیدن نمایشگاه و عکسهای شهیدانش با دیدن نظم و عزم راسخ ساکنانش الهام و تاثیرپذیریشان را به گونه‌ای بیان کردند.

 

 

 

می‌گویند دوستانت رو در دوران سختی بشنان. مقاومت ایران هم دورانهای سخت و طاقت‌فرسایی رو پشت سر گذاشته. در این دوران دوستانی مقاومت ایران رو همراهی کردن و این همراهی رو به اثبات رسوندن. از جمله قاضی تدپو، رئیس زیرکمیته تروریسم در مجلس نمایندگان در روزگار خیلی سخت در کنار اشرفیان ایستاد.

و بعد از حمله جنایتکارانه مزدوران مالکی در ۱۹فروردین قصد آمدن به اشرف و دیدار با اشرفیان را داشت. اما مالکی مانع ورود او به اشرف شد.
با هم به مصاحبه قاضی تدپو گوش کنیم:
• سالهاست آخوندهای حاکم بر ایران تلاش می‌کنند.

تا با صرف هزینه‌های گزاف و استفاده از شیوه‌های ترور و اغفال مقاومت ایران را نابود کنند.

اما مقاومت ایران با وجودیکه از امکانات و سلاح و مظاهر آشنای قدرت که معمولاً در دست قدرتهاست برخوردار نیست. اما توانست با معجزه عشق، قلبهای انسانهای شریفی را فتح کند و آنها را به حمایت از مردم ستمدیده ایران برانگیزاند.
با هم به صحبت‌های خانم میشل آلیو ماری وزیر ارشد دولت فرانسه در سال ۲۰۱۱گوش کنیم.
• دوست دیرین مقاومت آقای پائولو کازاکا از پرتقال بعد از دیدن نمایشگاه مقاومت ایران چنین گفت:

فرازی زیبا و ماندگار از مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران:
هرکس که برای ایران، آزادی می‌خواهد. هرکس که می‌خواهد ایران را از ویرانی و نابسامانی نجات دهد. و هرکس که برای منطقه و جهان صلح و ثبات می‌خواهد. باید برای سرنگونی رژیم آخوندی به‌پاخیزد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa1fa571-eae6-4eb1-ac49-1cf98ea35cce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات