728 x 90

«اصل نظام نشانه است»

سخن روز
سخن روز

قیام سراسری مردم ایران در بیش از ۱۰۰شهر و ۳۰استان با قدرت ادامه دارد. به‌رغم ده‌ها شهید و دستگیری‌های گسترده، اما رژیم نتوانست در برابر این سیل آتشین مانع ایجاد کند. انبوه صحنه‌های آتش‌زدن خودروها و موتورهای سرکوبگران، تسخیر فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و اماکن حکومتی، گوشمالی مزدوران بسیج و گارد ویژه و درگیری‌های سنگین دختران و پسران پرشور قیام با سرکوبگران و پرتاب کوکتل مولوتف و سنگ به‌سمت آنها، گستردگی و رادیکالیزم بی‌نظیر قیام را نشان می‌دهد. در مقابل، خامنه‌ای ناتوان از جلوگیری و مهار قیام، از شامگاه ۳۰شهریور دستور قطع و اخلال شدید در اینترنت را داد. اما جوانان می‌گویند با اینترنت و بی‌اینترنت توفان قیام‌ها تا واژگونی تمامیت رژیم آخوندی استمرار خواهد داشت.

در چنین وضعیتی یک حرف مشترک میان مردم بپاخاسته و عوامل رژیم وجود دارد:

مردم فریاد می‌زنند «این آخرین پیام است، اصل نظام نشانه است!».

عوامل رژیم هم یکی پس از دیگری به‌صحنه می‌آیند و همین را می‌گویند. کوشکی، مهرهٔ اطلاعاتی رژیم می‌نالد که «چرا مردم مرگ بر پاسدار و بسیجی می‌گویند؟» و تأکید می‌کند این قیام «ابدا ربطی به‌ پاسدار و بسیجی ندارد» و مردم «اصل نظام را هدف گرفته‌اند».

کرمی، عضو مجلس ارتجاع هم می‌گوید این قیام از «خیمه‌گاه مجاهدین» سرچشمه می‌گیرد که آنها هم ۴دهه است «اصل نظام را هدف قرار داده‌اند».

مهدیان، کارشناس حکومتی در تلویزیون رژیم، ضمن تأکید بر این‌که «اعتراضات بی‌سابقه است و در هیچ دوره‌ای به‌ این شکل نبوده» که «با فراخوانی که سازمان مجاهدین خلق داد شکل گرفت» و از «شعارهایشان هم که شعار دقیقی است» روشن است که حرف‌های دیگر «همه بهانه است و هدف اصل نظام است».

پاسدار هرندی، مشاور سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای هم با اشاره به‌ شدت و رادیکالیزم قیام می‌گوید «ماجرای فلانی بهانه است و اصل نظام نشانه است».

فضائلی، عضو دفتر نشر آثار خامنه‌ای هم می‌نالد که «رفتار عده‌یی این حقیقت را آشکار می‌کند که مهسا امینی بهانه است، اصل نظام نشانه است!».

کانال‌های تلگرامی سپاه پاسداران هم تصویر قیام جوانان در تهران را با شعار «این آخرین پیام است، اصل نظام نشانه است» منتشر می‌کند و در زیرش می‌نویسند: دیدید همه چیز بهانه و حاشیه است و اصل نظام نشانه است؟!

حرف مشترک جبهه مردم و مقاومت ایران با رژیم، نشان می‌دهد قیام مسیر درست و قانونمند خود را طی می‌کند. همه چیز گواه آن است که جامعهٔ انفجاری و به‌ستوه آمده از ستم آخوندی به‌یمن ۴۰سال ایستادگی خود و سازمان پیشتازش در برابر استبداد ولایت‌ فقیه، برای ریشه‌کن کردن ظلم و جنایت عزم جزم دارد.

از این‌رو هم‌پا با گسترش و رادیکالیزم قیام، هر دو جبهه سراپا متخاصم یک حرف را می‌زنند: اصل نظام و ریشه‌کنی تام و تمام نظام، نشانه است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc4f8279-5c8c-4ffe-8d0d-308313b2f6fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات