728 x 90

«تو دیکتاتور من آرش؛ آتش جواب آتش»

سخن روز
سخن روز

رزمندگان قهرمان کانون‌های شورشی با شعار «تو دیکتاتور من آرش، آتش جواب آتش» و ۱۰۴رشته عملیات، به نمایش رسوای خامنه‌ای برای محاکمه مجاهدین پاسخی کوبنده دادند. این سلسله عملیات طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذر از جمله در شهرهای تهران، یزد، قزوین، تبریز، مشهد، کرمان، دزفول، زاهدان، کرمانشاه، سبزوار، قم، شیراز، نیشابور، دامغان، زنجان صورت گرفت.

کانون‌های شورشی پیش از این سلسله عملیات، در ۱۵آذر با تهاجم و انفجار در مجتمع قضایی دژخیم قاسم سلیمانی در تهران، مرکز نمایش رسوای قضاییه جلادان را هدف قرار دادند.

از آن پیش‌تر نیز شعبه‌های قضاییه خون‌آشام خامنه‌ای و مراکز صدور و اجرای اعدامها در شهرهای مختلف میهن اسیر، در پاسخ به اعدامهای جنایتکارانهٔ خامنه‌ای، یکی پس از دیگری هدف آتش کانون‌های شورشی قرار گرفته بودند.

به‌عنوان مثال، تهاجم و انفجار در قضاییه جلادان، مجتمع دادگاههای انقلاب و کیفری در قزوین، توسط قهرمانان کانون‌های شورشی روز ۹آذر ۱۴۰۲ در پاسخ به جنایت فجیع اعدام ایوب کریمی زندانی سیاسی اهل سنت از مهاباد پس از ۱۴ سال حبس در قزلحصار صورت گرفت.

ایوب با ۶ تن از یارانش، فرزندان سلحشور کرد اهل تسنن از مهاباد در بحبوحهٔ قیام در آذر ماه ۱۳۸۸ دستگیر و در بازداشتگاه اطلاعات ارومیه بازجویی و برای اعتراف‌های اجباری به‌شدت تحت شکنجه قرار گرفتند. ایوب و یارانش سپس به زندان اوین و در سال ۹۱ به زندان گوهردشت و در مرداد ۱۴۰۲ به زندان قزلحصار منتقل شدند. قاسم آبسته هم‌پرونده و هم‌رزم قهرمان ایوب در ۱۴آبان امسال پس از ۱۴سال حبس در زندان قزلحصار اعدام شد. اتهام ایوب و قاسم کیفردادن امام جماعت خامنه‌ای در مسجد خلفای راشدین در مهاباد در اثنای قیام در روز دانشجو، ۱۶ آذر ۱۳۸۸ بود. حکم اعدام قاسم و ایوب و ۵ هم‌پرونده آنها که اتهام‌ها و اعترافات اجباری را نپذیرفتند در سال ۱۳۹۴ توسط دژخیم مقیسه (ناصریان) صادر و در خرداد ۱۳۹۷ توسط دژخیم صلواتی معروف به قاضی اعدام تأیید شد. اعدام زندانی پس از ۱۴ سال زندان یک جنایت هولناک ضدبشری است و سر مار ولایت خامنه‌ای ضحاک باید حساب آن را پس بدهد.

روز ۸آذر ۴۰۲ نیز تهاجم و انفجار در قضاییه جلادان در دادسرای شرق تهران در پاسخ به ۲۵ اعدام در هفته اول آذر به دستور خامنه‌ای ضحاک خونخوار ولایت توسط قهرمانان کانون‌های شورشی صورت گرفت. در میان اعدام شدگان حمید رضا آذری نوجوانی که در سبزوار اعدام شد هنگام اعدام ۱۷ ساله بود و عادل دامنی جوان اعدام شده بلوچ هنگام دستگیری زیر ۱۸ سال داشت.

در همین روز (۸آذر) تهاجم و انفجار در مقر نیروی سرکوبگر انتظامی در کلانتری۴۱ خرمدشت کرج  در پاسخ به گلوله‌باران شورشگر شهید قاسم رحیمی فرزند دلاور مردم لردگان توسط وحوش نیروی انتظامی در محور لردگان ـ بروجن در استان چهارمحال و بختیاری توسط قهرمانان کانون‌های شورشی  انجام شد. شورشگر شهید قاسم رحیمی یک هفته قبل از شهادت یک مأمور وزارت بدنام اطلاعات را با شلیک ۶ گلوله به سزای جنایت‌هایش رسانده بود.

اما کوبندترین پاسخ، به شعبده‌بازی خلیفه درمانده ارتجاع تحت عنوان محاکمه غیابی مجاهدین، ۱۰۴ رشته عملیات درخشان کانون‌های شورشی بود که طی روزهای شنبه تا چهارشنبه (۱۹تا ۲۲آذر) مراکز سرکوب و خفقان رژیم و شعبه‌های قضاییه جلادان را درهم کوبید.

روز شنبه ۱۸آذر سخنگوی مجاهدین در مورد «پرونده عظیم» و «محدودسازی مجاهدین» و «استفاده از تمامی ظرفیت‌های رژیم» برای مقابله با قیام خلق و مجاهدین خلق گفته بود: «به خلیفهٔ فرتوت و بیت‌العنکبوت مانند اشرف نخستین می‌گوییم "بیا، بیا، بیا". حرف قهرمانان کانون‌های شورشی هم روشن است: تو دیکتاتور من آرش، آتش جواب آتش!».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6727491-da6c-48d8-ab22-d1820c36c1bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات