728 x 90

راهی که آمدیم- قسمت ۱۳۶- طرح‌های تروریستی رژیم آخوندی در آلبانی و ویلپنت

تاریخچه سازمان مجاهدین خلق ایران

گفتگو با محمد حیاتی
گفتگو با محمد حیاتی

طرح‌های تروریستی رژیم آخوندی در آلبانی و ویلپنت

کارزارهای سیاسی در خارجه شرط پیشبرد نبرد در داخل- کهکشان ۹۷

 

برادر سیاوش تا قبل از هجرت بزرگ، رژیم دسترسی کامل به مجاهدین داشت. مثلا در اشرف با مزدورانش در عراق، حملات مختلفی را به اشرف ترتیب داد. از ۶ و ۷مرداد تا ۱۹فروردین تا قتل‌عام ۱۰شهریور. یا در لیبرتی، تاکتیکش را عوض کرد و اقدام به حملات موشکی کرد. بعد از هجرت بزرگ، رژیم دیگر این امکان را نداشت اما رژیم که دست بردار نیست. طرح و برنامه‌های رژیم برای نابودی مجاهدین چه بود؟

طرح‌های تروریستی رژیم آخوندی در آلبانی و ویلپنت

همان‌طور که در برنامهٔ قبلی از سوزش خامنه‌ای به‌خاطر قیام دیماه ۱۳۹۶ گفتیم. بیش از هرکس بر سران رژیم از جمله شخص خامنه‌ای نقش مجاهدین در این قیام روشن بود به‌طوری‌که به‌رغم این‌که بارها بر تمام شدن مجاهدین تأکید می‌کردند اما ناگزیر با پریشانی وارد صحنه شده واز حضور مجاهدین ناله کرده و رجز خوانی و تهدید کردند.

بخوبی روشن می‌شود که این سوزش ها و تهدیدهای سران رژیم ناشی از ضربه‌ای است که رژیم در قیام دیماه ۱۳۹۶ از مجاهدین دریافت کرده و نقشی است که کانون‌های شورشی تازه تأسیس و جوانان شورشی در قیام دیماه ۹۶ داشتند. در قبال این وضعیت، خامنه‌ای و سران رژیم در پی انتقام از مجاهدین برآمدند و دو طرح بزرگ شیطان‌سازی و عملیات بزرگ را طراحی کردند که بعداً نتایج آن را در توطئهٔ بمب‌گذاری در آلبانی در نوروز ۹۷ و در مراسم کهکشان مجاهدین در فرانسه در تیرماه ۹۷ شاهد بودیم.

 

پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم، گفته بود: مجاهدین «پاسخ مناسب را از جایی که نمی‎دانند، دریافت خواهند کرد»
آخوند روحانی نیز به رئیس‌جمهور فرانسه شکایت برد و گفت: «ما از دولت فرانسه می‌خواهیم که علیه این گروهک تروریستی اقدام کند» (۱۲ دی ۱۳۹۶).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7108f661-7186-4bc4-ab52-fa678b304bb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات