728 x 90

روضه‌خوانی خامنه‌ای بر سر قبر خمینی ملعون

سخن روز
سخن روز

روز یکشنبه ۱۴خرداد خلیفه درمانده ارتجاع بر سر قبر خمینی دجال درباره وضعیت حاکمیت لرزانش که با ضربات آتشین قیام درهم کوبیده شده، خطاب به بسیجیان سیلی خورده و سرکردگان درهم ریخته نظام که در پای منبرش پی‌درپی عربده‌های «مرگ بر منافق» سرمی‌دادند از جمله گفت:

  • نسل‌های جدید این کشور به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمند هستند
  • اسلام یکی از آن چهار ایمانی است که از قول امام نقل شده است
  • این اسلام نه اسلام سرمایه‌داری است نه اسلام التقاطی روشنفکرنماهای بی‌اطلاع و بی‌خبر
  • دشمن تلاش می‌کند ایمان و امید را از بین ببرد
  • توجه کنید همه توجه کنند آخرین تلاش دشمن البته تا حالا آخرین تلاش تا حالا در آینده کارهایی خواهند داشت آخرین تلاش دشمن همین اغتشاش‌های پاییز گذشته بود
  • پادویی‌اش را به وسیله تعدادی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند... یک عده هم پیاده‌نظام اینها بودند
  • حرکت مسلحانه داخل خیابان‌ها را ترویج کردند با سلاحهای قاچاق اراذل و اوباش‌شان جوان دانشجو یا طلبه بسیجی یا عنصر انتظامی یا عنصر بسیجی را توی خیابان جلوی چشم مردم با شکنجه به‌قتل رساندند و شهید کردند

 

این تصویری است از بن‌بست مرگبار نظامی که از یک‌طرف در وحشت ترویج آتش «حرکت مسلحانه داخل خیابان‌ها» و ارادهٔ آتشین «نسل‌های جدید این کشور» به‌سر می‌برد و از طرف دیگر در اثر شکست همه‌جانبهٔ دولت رئیسی، با ورشکستگی بی‌علاج اقتصادی در باتلاق فساد و چپاول دست و پا می‌زند و سران حاکمیت یکدست و حزب‌اللهی چنان به جان هم افتاده‌اند که خامنه‌ای مجبور است به آنها تذکر بدهد شانه‌های یکدیگر را به خاک نمالند یا مکرر بگوید: «این هشدار به همه داده شد که از کید دشمن غفلت نکنید از کید دشمن غفلت نکنید». همان سرکردگانی که بارها برایشان روضهٔ «هم‌دلی» و «هم‌افزایی» خوانده، ولی امروز رئیس مجلس ارتجاع دزدیهای «۱۰۴میلیارد دلاری» مدیران را برملا می‌کند و اعضای مجلس از رئیسی می‌خواهند برای «حفظ نظام» روی «مین استعفا» برود!

یکی از مهره‌های نزدیک به خامنه‌ای در واکنش به ادعای فساد ۱۰۴میلیاردی دولت جلاد گفت: «سخنان‌تان درباره این‌که مدیران کشور هر سال۱۰۴میلیارد دلار را آتش می‌زنند، مغز استخوان هموطنانمان را هم سوزانده است... آقای قالیباف! کاش در حرفهایتان معلوم می‌کردید مخاطب‌تان کیست؟ آیا دولت آقای رئیسی هم زبانم لال، مخاطب شماست؟ یا از ترس این‌که مبادا توپخانه‌هایشان علیه شما غرش کنند؛ لام تا کام علیه دولت چیزی نگفتید؟» (سایت حکومتی بهار ـ ۱۳خرداد).

آخوند جلاد مصطفی پورمحمدی عضو هیأت مرگ قتل‌عام زندانیان هم ضمن اذعان به این‌که «همبستگی دچار خدشه شده است»، می‌گوید: «بله، این دغدغه ماست. وقتی ما متأسفانه این گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم... او در دشمن‌شناسی و در زمان‌شناسی فوق‌العاده بود و اجازه نمی‌داد که دشمنان بر شرایط کشور مسلط شوند» (خبربان ایران ـ ۱۴خرداد ۱۴۰۲).

خلیفهٔ ارتجاع در بخشی دیگر از سخنانش تلاش کرد با وعدهٔ سرخرمن انتخابات، ریزشی‌ها و اصلاحاتی‌ها و «خشونت پرهیزان»ی که در انتخابات قبلی جراحی شدند را برای ۹ماه دیگر، بازی دهد و این‌چنین رندانه و غیرمستقیم، به سیاست مماشات و استمالت هم سوخت رسانی کند:

«یکی از شیوه‌های دشمن هم بدبین کردن به انتخابات است که من درباره انتخابات آخر سال انشاالله اگر زنده بودم و توفیق داشتم بعداً عرایضی خواهم کرد اینجا همین اندازه بگویم، این انتخابات، انتخابات بسیار مهمی است و دشمن از همین حالا توپ‌خانه‌های خودش را به‌طرف این انتخابات روشن کرده است، مشغول بمباران انتخاباتی است که هنوز۹ ماه حداقل فاصله داریم تا اون انتخابات باید انشاءالله ملت ایران جوانان عزیز این بیداری را این هوشیاری را این انگیزه را، این ایمان و امید را، روز بروز افزایش بدهند، دشمن را ناکام کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3db5125-57bc-4ad4-bd00-153b4d65c850"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات