728 x 90

زد و بند ننگین، کابوس رژیم و جنگ صد برابر

سخن روز
سخن روز

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران پس از بازگرداندن دیپلمات-تروریست رژیم به‌ایران در عنوان اطلاعیه خود این اقدام ننگین را «تشویق تروریسم و خیانت به حقوق‌بشر با نقض حکم دادگاه قانون اساسی» توصیف و اعلام کرد: «آزادی تروریستی که بزرگترین عمل جنایتکارانه در اروپا بعد از جنگ جهانی دوم را سازماندهی و فرماندهی می‌کرد... ، فاشیسم دینی حاکم بر ایران را در ادامه جنایاتش در سرکوب داخلی و تروریسم منطقه‌یی و بین‌المللی جری‌تر می‌کند. از اول تا ۲۵ماه می‌۱۲۷ تن در ایران اعدام شده‌اند. مقاومت ایران باز هم تا هر کجا که میسر باشد به دادخواهی در بلژیک و در عرصه بین‌المللی ادامه خواهد داد».

در پی این اقدام کثیف توسط دولت بلژیک که البته تنها مورد در کارنامه شرم‌آور اصحاب مماشات نیست، شخصیت‌های سیاسی، سیاست امتیاز دادن به‌بانکدار تروریسم در جهان را محکوم کردند.

از جمله سناتور جولیو ترتزی، وزیر خارجهٔ پیشین ایتالیا نوشت: «شرم بر همهٔ کسانی که او را برگرداندند». پائولو کازاکا، مؤسس مجمع دموکراتیک آسیای جنوبی گفت: «معامله‌ای آکنده از دروغ و فریب!». براد شرمن، عضو کمیتهٴ خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: «این اقدام تروریسم بیشتر توسط رژیم را تشویق می‌کند».

البته امتیاز دادن به یک دیکتاتوری خون‌ریز که در کشتن انسان‌ها چه در داخل ایران و چه خارج کشور حد و مرزی نمی‌شناسد، احساسات همه را برانگیخته است. اما وقتی به‌تمامیت موضوع از ابتدای دستگیری اسدی تا روز زد و بند با رژیم را نگاه می‌کنیم، واقعیت‌های بزرگتری دیده می‌شود.

از جمله:

- وحشت رژیم از مقاومت و جایگزین دموکراتیک؛ آن‌قدر که خامنه‌ای این ریسک بزرگ را پذیرفت تا یک تروریست رژیم که در پوش یک دیپلمات رسمی‌اش در حال خدمت است، شخصاً بمب را در کیف دیپلماتیک با پرواز هواپیما به اروپا بیاورد و شخصاً آن را به مزدوران عمل کننده بدهد. تصمیمی که نیاز شدید خامنه‌ای به‌موفقیت این عملیات تروریستی علیه خانم رجوی و گردهمایی صد هزار نفره مقاومت ایران را نشان می‌دهد.

-کلان ضربه‌ای که به ماشین تروریسم و به‌ویژه دستگاه دیپلماتیک رژیم در جریان دستگیری اسدی وارد شد. ۴دهه بود مقاومت ایران طی صدها افشاگری، اطلاعیه، ملاقات و... تأکید داشت که وزارت‌خارجهٔ رژیم، سفارتها و دستگاههای آن تماماً در خدمت تروریسم افسارگسیخته‌اش هستند. البته مماشاتگران خوش نداشتند بر این افشاگریها مهر تأیید بزنند. چرا که در پی تجارت نفت و خون با این رژیم از طریق همین به‌ظاهر دیپلمات‌هایش بودند. اما دستگیری اسدی مهر تأیید بر افشاگریهای ۴۰سالهٔ مقاومت ایران زد و هزینهٔ ادامهٔ رابطه با به‌ظاهر دستگاه دیپلماتیک رژیم را بسیار بیشتر کرد.

-حدود ۳سال محاکمهٔ اسدی در دادگاه آنتورپ بلژیک با شکایت مقاومت ایران و شخصیت‌های سیاسی، پهنه‌ای به‌وجود آورد که باز هم جهان زوایای بسیار بیشتری از تروریسم و آدمکشی رژیم آخوندی را دید. به‌ویژه که از همان ابتدا اسدی (به‌دستور رژیم) برای جلوگیری از روند دادگاه بازپرس‌های پلیس را تهدید کرد در صورت محاکمهٔ وی، موجی از تروریسم در انتظار آنها است! اما به‌ویژه به‌کمک فعالیت‌های مقاومت ایران دادگاه ادامه یافت و با اشد مجازات برای دیپلمات‌-تروریست رژیم به‌پایان یافت. صدها خبرگزاری، رسانه و شبکه‌های تلویزیونی تصاویر شادی ایرانیان آزاده و هواداران مجاهدین در برابر دادگاه آنتورپ، در روز صادر کردن رأی نهایی را منتشر کردند و جهان نه‌تنها قدرت سیاسی و حقوقی مقاومت ایران، بلکه حقانیت جنگ بی‌وقفهٔ آن در همهٔ پهنه‌ها با رژیم، به‌عنوان یگانه آلترناتیو دیکتاتوری آخوندی را دید.

-از زمانی هم که مشخص شد دولت بلژیک و مماشات‌گران می‌خواهند در یک زد و بند، دیپلمات-تروریست رژیم را به‌ایران برگردانند، باز هم پهنهٔ جنگ بزرگ و البته سخت دیگری در برابر مقاومت ایران گشوده شد که این مقاومت مانند همیشه با وجود موانع عظیم، از این جنگ استقبال کرد و با تمام توان وارد آن شد. روزها تظاهرات هواداران مجاهدین در کشورهای مختلف در برابر سفارتها و نمایندگی‌های بلژیک؛ چندین تظاهرات بزرگ در بروکسل؛ صدها ملاقات با شخصیت‌های سیاسی؛ حمایت صدها تن از نمایندگان مجالس، دولتمردان پیشین و سازمانهای حقوق‌بشری از کمپین مقاومت ایران، باز هم به‌همگان نشان داد این مقاومت آنجا که پای منافع مردم ایران در میان باشد، تمام قد در برابر رژیم حضور دارد و تا هرجا بتواند ضربات خردکننده بر پیکر فرتوت آن وارد می‌سازد.

-آخرین اپیزود این موضوع هم هر چند خشم همگان را برانگیخته، اما خودش گویای تعادل میان دو طرف اصلی جنگ است. یک‌طرف رژیمی آن‌قدر ضعیف و درمانده که نیاز دارد با توسل به جنایت کثیف گروگانگیری و در زد وبندی ننگین مخفیانه دیپلمات-تروریستش را از زندان بلژیک در ببرد؛ یک‌طرف مقاومت ایران که با استقبال از تمامی پهنه‌های جنگ، کابوس لحظه به‌لحظهٔ سرنگونی را در برابر رژیم قرار داده. برای همین هم ارگان ولایتی مشاور خامنه‌ای با درج خبر زد و بند با بلژیک بر سر اسدی، می‌نویسد: «در بین گروه‌های اپوزیسیون، هیچ‌یک به اندازه مجاهدین دارای تعاملات گسترده با پارلمانهای کشورهای اروپایی و کنگره آمریکا نبود. برخلاف سایر گروهها که به‌دنبال گدایی از اروپا و آمریکا هستند، مجاهدین توانسته‌ حمایت بسیاری از مقامات غربی را پشت سر خود داشته باشد. دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات نظام به اتهام تلاش برای بمب‌گذاری در نشست مجاهدین در پاریس، هم در این چهارچوب قابل بررسی» است (فرهیختگان-۶خرداد).

آری، به‌رغم بند و بستهای کثیف ارتجاعی و استعماری، شورشگران سرفراز آزادی پیروزی می‌سازند و با جنگ صد برابر به سوی ایران آزاد فردا و بدون شیخ و شاه پیش می‌روند. اما خلیفه درمانده و رژیم به بن‌بست رسیده با اعدامهای وحشیانه و تروریسم و گروگانگیری در باتلاق جنایاتشان دست و پا می‌زنند، و هر چه بیشتر فرو می‌روند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8a3d075-4f97-4625-b51f-39e3a3f0c011"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات