728 x 90

چرا باید سپاه جهل و جنایت درهم کوبیده شود؟

سخن روز
سخن روز

با کنار رفتن پرده‌های فریب و جنگ‌افروزی، جهان به نقش ویرانگر اختاپوس ولایت و پنجه‌های مرگبارش در سپاه پاسداران آشنا می‌شود. طوری که دکتر لیام فاکس وزیر دفاع سابق انگلستان پرهیز از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران را نوعی رسوایی و عقب‌ماندگی سیاسی توصیف می‌کند. او و بسیاری از رهبران، پارلمانترها و شخصیت‌های سیاسی جهان دریافته‌اند که سپاه پاسداران ارگان اصلی و محوری سرکوب در داخل، جنگ‌افروزی در منطقه و گسترش تیم‌های آدم‌ربایی، گروگان‌گیری و ترور در اروپا و آمریکاست.

محسن رفیق‌دوست اولین وزیر سپاه پاسداران سه دهه پیش صریحاً به دست داشتن رژیم در انفجار مقر تفنگداران آمریکایی و فرانسوی در بیروت و قتل ۴۰۰ نظامی و غیرنظامی آمریکایی و فرانسوی اعتراف کرد و گفت: «آن مواد منفجره‌یی که با آن ایدئولوژی ترکیب شد و در مقر تفنگدارهای دریایی چهارصد افسر و درجه‌دار و سرباز را یک‌مرتبه به جهنم فرستاد. هم تی.ان.تی آن مال ایران بود و هم ایدئولوژی‌اش از ایران رفته بود» (رسالت ۲۹تیر ۱۳۷۰).

وی چند روز پیش نیز درباره توانمندی تروریستی رژیم در منطقه گفت: «در منطقه، ما از قدرتهایی که احتمال دارد به ما حمله کنند گروگانهایی داریم که ظرف نیم ساعت یا یک ساعت آن گروگانها را از بین می‌بریم» (سایت حکومتی عصر ایران ـ ۱۷آبان ۱۴۰۲).

یک روز بعد پاسدار شریعتمداری نمایندهٔ خامنه‌ای در کیهان، سراسیمه به میدان آمد و اظهارات رفیق‌دوست را «ناشی از کم‌دقتی و کم‌توجهی در بهره‌گیری از واژه‌ها و اصطلاحات رایج سیاسی و نظامی» عنوان کرد و با حرف گذاشتن در دهان وی نوشت: «می‌توان احتمال داد که منظور ایشان از "گروگانهایی که در اختیار داریم"، پایگاههای نظامی دشمن در منطقه و شاهرگ‌های اقتصادی و مراکز حساس و راهبردی آنها باشد» (سایت حکومتی شرق ـ ۱۸آبان ۱۴۰۲).... متعاقباً رفیق‌دوست با غلط‌کردم‌گویی حرفش را پس گرفت و به‌طور مسخره‌یی گفت: «منظور من از گروگانهایی که در منطقه داریم، اول خود رژیم صهیونیستی هست که اگر به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت و دوم، پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه است» (سایت حکومتی تابناک ـ ۱۹آبان ۱۴۰۲)....

کشتار اسیران و معامله با گروگانها، موضوع امروز سپاه پاسداران در کوران آتش‌افروزی در غزه نیست، اختاپوس ولایت با سرپنجه‌های مرگبارش از جمله در سپاه پاسداران، بارها و بارها تلاش کرده با تروریسم و گروگانگیری از دنیا باج بگیرد و حتی آن را ممر کسب درآمد برای سپاه قدس و پاسداران نیابتی‌اش کند.

سایت حکومتی بهار نیوز در مطلبی به تاریخ ۶بهمن ۱۳۹۸ با تیتر «با گروگان گرفتن آمریکایی‌ها می‌توانیم در سال ۵۴میلیارد دلار درآمد داشته باشیم»، از قول پاسدار جنایتکار حسن عباسی نوشت: «اگر می‌خواهید مشکل تحریم‌ها حل شود هر چند وقت یکبار ده بیست آمریکایی بگیرید و بابت هر کدام یک میلیارد دلار بگیرید، هفته‌یی یک میلیارد هم بگیرید می‌شود سالی ۵۱میلیارد دلار».

این طرح‌های مشعشع برای حل مسائل اقتصادی، تنها زاییدهٔ یک ذهن بیمار نیست، بلکه از ماهیت رژیمی خبر می‌دهد که تار و پودش با جنایت و گروگانگیری و تروریسم تنیده شده و تنها به این مورد محدود نمی‌شود. اولین سرکردهٔ سپاه پاسداران محسن رضایی در ۲۴ تیر ۱۳۹۴ گفته بود: «اگر آمریکایی‌ها بخواهند به ایران چشم بد داشته باشند و به‌فکر حمله نظامی باشند مطمئن باشند ما در هفته اول حداقل هزار آمریکایی را اسیر می‌گیریم و آن موقع برای آزاد کردن هر یک از آنها باید چند میلیارد دلار بدهند. آن موقع مشکل اقتصادی ما نیز ممکن است حل شود».

این‌که امروز پاسدار شکنجه‌گر، حسین شریعتمداری در وحشت از نتیجهٔ تروریسم و فرجام جنگ‌افروزی، به رفیق‌دوست دهنه می‌زند و می‌گوید نباید می‌گفتی گروگان می‌کشیم، نشانهٔ ترس رژیم از این است که در شرایط کنونی بیان این اباطیل هزینهٔ سنگینی برای نظام دارد. چرا که بسیاری از رهبران، کارشناسان و سیاست‌مداران در جهان دریافته‌اند که سپاه بازوی اصلی اختاپوس تروریسم و جنگ‌افروزی است که قلب آن در بیت‌العنکبوت ولایت فقیه می‌تپد.

در نامهٔ سرگشادهٔ گروه هلندی دوستان ایران آزاد که به‌تازگی منتشر شده، خاطرنشان گردیده: «برای دستیابی به صلح و آزادی، ما باید روی هستهٔ اصلی مشکل، یعنی سپاه به‌عنوان شاخص اصلی رژیم ایران، در تهران تمرکز کنیم. افزودن سپاه پاسداران به فهرست سازمانهای تروریستی در اروپا بیانگر ارسال یک سیگنال قوی به سران رژیم ایران است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc251c2-b0ae-4795-ae2c-a137f5b22c04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات