728 x 90

«هلاک‌کنندگان نسل و تولید و اقتصاد»

سخن روز ۱ اردیبهشت ۹۹
سخن روز ۱ اردیبهشت ۹۹

انتشار صحنه‌ها و تصاویر زنده‌ در خاک کردن انبوهی از جوجه‌های یک‌روزه، در فضای مجازی، موجی از بیزاری و انزجار اجتماعی در پی داشته و افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است. این اقدام قساوت‌بار به‌دستور وزارت جهاد کشاورزی که تحت‌امر سپاه پاسداران است، صورت گرفته. این مطلب را معاون وزارت جهاد کشاورزی رژیم روز ۳۱فروردین در مصاحبه با تلویزیون رژیم اعتراف کرد و آن را امری عادی و برای تنظیم بازار توصیف نمود. اما رژیم وقتی با موج خشم و نفرت عمومی مواجه شد، طبق معمول شیادی پیشه کرد و کوشید آن را به‌گردن طرفهای مجهول بیندازد و از خود رفع مسئولیت کند. علی ربیعی دژخیم، نابود کردن ۱۶میلیون جوجه را کار یک واحد از واحدهای تولید مرغ گوشتی توصیف کرد.

 

 

روحانی هم وارد شد و به‌وزیر جهاد کشاورزی دستور داد «در اسرع وقت و با نهایت حساسیت، موضوع بررسی... شود».

مضحک و مشمئزکننده این‌که آخوند جلاد رئیسی سردژخیم قوه قضاییه که دستانش به‌خون ۳۰هزار زندانی قتل‌عام شده۶۷آغشته است هم به‌صحنه آمد و در یک ژست مهوع و با بیان این‌که «زنده‌کشی جوجه‌های یک روزه دل مردم را به‌درد آورده» آن را «اقدامی غیرقانونی، غیرشرعی و غیراخلاقی و توجیهات مسئولان مربوطه را غیرقابل‌قبول‌تر» توصیف کرد.

 

پس از یک سلسله تأیید و تکذیب و اظهارات ضد و نقیض، سرانجام یکی از اعضای مجلس ارتجاع (امیرآبادی فراهانی) با اشاره به‌اظهارات معاون امور تولیدات دام وزارت جهاد کشاورزی که گفته است «با منتشرکنندگان فیلم قتل‌عام جوجه‌ها برخورد قانونی خواهد شد» نوشت: «مقصر اصلی زنده‌به‌گورکردن جوجه‌ها پیدا شد!».

 

نمودی از شقاوت و فساد نظام

این ماجرا، از جهات مختلف شایان مطالعه و بررسی است، چرا که تصویر و نمادی از ماهیت و عملکرد یک نظام ضدانسانی و شقاوت‌پیشه، فاسد و غارتگر و شیاد و فریبکار است که به‌هیچ ارزش و اصل و پرنسیبی جز حفظ قدرت و غارت خود نمی‌اندیشد و بجز آن هیچ چیز دیگر برایش کمترین بهایی ندارد.

 

جان کلام را خانم مریم رجوی در واکنش به‌این وحشیگری و قساوت بیان کرد و گفت: «اکنون قتل‌عام در رژیم منفور آخوندی به‌جوجه‌ها هم گسترش یافته است. زنده به‌گور کردن جوجه‌های گرسنه نابخشودنی است و از قساوت بی‌حد و حصر آخوندهایی خبر می‌دهد که طبیعت و فرزندان مردم ایران را هم قتل‌عام کرده‌اند و اکنون هم مردم را به‌قربانگاه کرونا می‌برند. آخوندها واقعاً هلاک‌کنندگان نسل و تولید و اقتصاد ایران هستند».

 

خانم رجوی سپس خطاب به‌آخوندهای تبهکار افزود: جواب ”ارتش گرسنگان“ را در زنده به‌گور کردن ۱۶میلیون جوجه چگونه می‌دهید؟ آن هم در حالی که کشتی‌های حامل دانه در لنگرگاه موجود است و ”بسیاری مردم با نان خشک و آب ارتزاق“ می‌کنند».

 

آری این ۱۶میلیون جوجه می‌توانستند حداقل غذای یک وعدهٔ ۱۶میلیون خانوار یا بیش از ۵۰میلیون ایرانی محروم را تأمین کنند، اما پاسداران شقاوت‌پیشه که تنها به‌سودهای میلیاردی خود فکر می‌کنند، حتی همین را هم بر مردم ما روا نداشتند.

 

با تمامی میهن ما نیز چنین کردند

پیامبران و پیشوایان مذهبی ما به‌کرات مدارا و رفتار ملاطفت‌آمیز با همهٔ مخلوقات را به‌مردمان توصیه کرده‌اند و مهاتما گاندی رهبر جنبش ضداستعماری و پدر استقلال هند نیز گفته است، چگونگی رفتار با حیوانات، محک سنجش عیار انسانی هر نظام است. فراموش نکنیم رژیم آخوندی که این‌چنین با شقاوتی غیرانسانی جوجه‌ها را زنده به‌گور می‌کند، همان رژیمی است که ۴۰سال است مشابه همین رفتار را با حرث و نسل ایران داشته و همه چیز این میهن از آب و خاک و کوه و دشت تا تالابها و دریاچه‌ها و تا آبزیان خزر و خلیج‌فارس را فدای سود پرستی و قدرت‌طلبی بی‌حد و حصر خود کرده و پاسخ اعتراض حامیان محیط‌زیست را هم با محکومیت‌های سنگین و حتی قتل و ترور داده است.

 

همان رژیمی که از کودکان و دانش‌آموزان به‌عنوان سربازان یکبار مصرف برای باز کردن میدانهای مین استفاده می‌کرد و شرح پتوپیچ کردن این کودکان معصوم و غلتاندنشان در مین‌زارها که در روزنامه‌های همان زمان رژیم به‌چاپ رسیده، مو بر اندام هر انسانی راست می‌کند.

 

همان رژیمی که با ۸سال اصرار جنایتکارانه بر ادامهٔ جنگ ضدمیهنی، نسلی را قربانی کرد و کشور ما را به‌ویرانه تبدیل کرد.

همان رژیمی که ۱۲۰هزار تن از پاک‌نهادترین و شکوفاترین فرزندان مجاهد و مبارز وطن ما را در شکنجه‌گاههای خو شرحه شرحه کرد و سر برید و در این میان به‌صغیر و کبیر رحم نکرد و از نوجوانان ۱۳ساله تا زنان باردار و مادران ۷۰ساله را از دم تیغ گذراند.

 

همان رژیمی که ۳۰هزار تن از زندانیان سیاسی را با دو سطر نوشته و یک فتوای خمینی اهرمن‌خو، تنها به‌جرم سرموضع بودن، حلق‌آویز کرد.

همان نظام ضدبشری، با همان سرشت و ماهیت، البته چنگ و دندان شکسته و از نفس افتاده، اکنون نیز بر سر کار است و بر سرنوشت میهن و جان و هستی مردم ما حکم می‌راند.

 

اکنون نیز خامنه‌ای پلید، ویروس مرگزای کرونا را نعمت و فرصت تلقی کرده و در دوگانهٔ جان مردم یا حفظ نظام، بی‌هیچ تردید حفظ نظام را برگزیده و به‌فرستادن مردم به‌قربانگاه کرونا حکم داده تا «به‌هر قیمتی که هست» برای نظام در حال خفگی اقتصادی و مرگزده‌اش فرجهٔ بقا بخرد. از همین رو در حالی که همهٔ کشورها برای مقابله با کرونا، زندانیان را آزاد می‌کنند، این رژیم درست به‌عکس بار دیگر اعدام گروه گروه زندانیان را در دستور کار خود قرار داده تا آنها را از هر گونه تلاش برای فرار و نجات جان خود از کرونا منصرف کند.

 

اکنون همهٔ سخنها، همهٔ داغها و دردها و همهٔ خشم و کینه‌ها به‌یک پرسش ختم می‌شود: چه باید کرد؟ در برابر رژیمی این‌چنین ضدبشری و درنده‌خو چه باید کرد؟ پاسخ این سؤال را مسعود رجوی فرمانده ارتش آزادیبخش داده و پیوسته بر آن تأکید نموده است:

«اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صد برابر آن را به‌تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به‌پایان رسیده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ed15e5b-669c-4cf3-bd33-b726c934105b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات