728 x 90

تعرض جنگی و حمله موشکی رژیم آخوندی به شهر اشرف

موشکهای شلیک شده به شهر اشرف
موشکهای شلیک شده به شهر اشرف

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران
حمله موشکی رژیم ملایان به شهر اشرف
جنایت جنگی در خاک عراق علیه افراد حفاظت شده طبق کنوانسیون چهارم ژنو
فراخوان به شورای امنیت ملل متحد، نیروی چند ملیتی و دولت عراق
برای مجازات فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و خلع ید از این رژیم در عراق،
اخراج پاسدار کاظمی قمی سرکرده نیروی تروریستی قدس در بغداد

رژیم جنگ افروز آخوندی در ساعت چهار و بیست دقیقه بعد از ظهر امروز دوشنبه 6خرداد ماه 1387، شهر اشرف، را در یک تعرض آشکار جنگی با موشک های موسوم به گراد، هدف حمله قرار داد.
روی بدنه موشک ها به زبان فارسی تاریخ ایرانی 24-5- 1384 به چشم میخورد. که معادل 15اوت 2005 می باشد. در این حمله موشکی به هیچیک از ساکنان اشرف آسیبی نرسید.
این تعرض جنایتکارانه جنگی در حالی صورت می گیرد که سه هفته پس از صدور حکم قطعی دادگاه استیناف انگلستان مبنی بر حذف نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سازمان های تروریستی ، واکنش های هیستریک فاشیسم مذهبی بشدت ادامه دارد و سردمداران رژیم از خشم و عصبانیت همچون مار به خود می پیچند.
رژیم آخوندها پس ازشکست مفتضحانه در ممانعت از لغو برچسب تروریستی، ماموریت اصلی سفارت خود در بغداد را توطئه علیه ساکنان اشرف قرار داده است.
هدف قرار دادن قرارگاه اشرف که همگی ساکنان آن افراد حفاظت شده طبق کنوانسیون چهارم ژنو هستند، نقض آشکار حقوق بین الملل ، حقوق انساندوستانه بین المللی و کنوانسیونهای ژنو میباشد و جنایت آشکار و عریان جنگی محسوب میشود.
سازمان مجاهدین خلق ایران ، شورای امنیت ملل متحد، صلیب سرخ بین المللی، کمیساریای عالی پناهندگان، نیروهای چند ملیتی و دولت عراق را به محکوم کردن این جنگ افروزی و جنایت جنگی در خاک عراق علیه افراد حفاظت شده و همچنین به مجازات فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و خلع ید از این رژیم در عراق فرا میخواند. اخراج پاسدار کاظمی قمی سرکرده نیروی تروریستی قدس در بغداد و تعطیل سفارت آخوندها در بغداد که پایگاه تروریسم و جاسوسی و کانون اصلی ناامن کردن و بی ثبات سازی در عراق است بسیار ضروریست.

سازمان مجاهدین خلق ایران
6خرداد 1387


سخنگوی دفتر اروپایی مجاهدین در اسلو این تعرض جنگی را علامت و جرقه‌ی جنگ افروزی جدیدی از سوی رژیم آخوندها و حاکی از چرخش تعادل علیه این رژیم توصیف کرد. و افزود:
دنیا به چشم می بیند، رژیم ولایت فقیه که دیگران را از جنگ پرهیز میداد، اکنون بنابر ماهیت ارتجاعی و جنگ افروزانه اش در راستای صدور بحران به خارج از مرزهای ایران، آغازگر دور جدیدی از جنگ شده است. این در حالیست که رژیم آخوندی به روشنی میداند که مجاهدین در اشرف از 5سال پیش هیچ سلاحی در اختیار ندارند. هیچگونه عملیات رزمی و نظامی هم انجام نداده اند و حفاظت آنها طبق قوانین و کنوانسیونهای بین المللی بر عهده نیروی چند ملیتی است.
از این پیشتر رهبر مقاومت در پیام نوروزی خود گفته بود که : « رژیم آخوندی هماوردی جز مجاهدین خلق ایران و جایگزینی جز شورای ملی مقاومت ایران نمی‌یابد و با تمام توان و شدّت و حدّتی جنون آمیز در پی نابود کردن آنهاست». چه گروهک ناچیز و سکت مطرودی که اینچنین رژیم را به رعشه انداخته است! براستی که « پرچمداری و درخشش شگرف مریم و شکوه شگفت انگیز ششمین سال پایداری در اشرف که آدمی را خاضع و خاشع میکند، برای این رژیم دیوانه کننده و غیرقابل تحمل است».
سخنگوی مجاهدین جنایت جنگی امروز را جدی ترین نشانه چرخش تعادل بعد از 5 سال در سال خطیر و تعیین کننده کنونی در مسیر تعیین تکلیف نهایی خواند و به رژیم ابله آخوندی که گمان میکند بدین وسیله میتواند با حذف برچسب تروریستی مقابله نموده و موازانه جدیدی ایجاد کند، گوشزد کرد: هرچند جنون آخوندها حد و مرز نمی شناسد اما حرف مجاهدان اشرف و عموم جوانان و دانشجویان میهن اسیر را خوب بخاطر بسپارد که : ما زن و مرد جنگیم ، بجنگ تا بجنگیم!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae99a2f6-736a-4d51-aaae-2f94d7f81ae1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات