728 x 90

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران بمناسبت سالگرد قیام 18 تیر

قیام دانشجویان در 18 تیرماه
قیام دانشجویان در 18 تیرماه
به پاخیزید و تیرماه را به ماه اعتراض علیه دیکتاتوری ولایت فقیه تبدیل کنید!
سالگرد قیام دانشجویان در 18 تیر1378 فرا میرسد. سراسر جامعه ایران را جوشش خشم و اعتراض فراگرفته است . در کشاکش سهمگین و آشتی ناپذیر مردم ایران با بربریت آخوندی،تعادل جدیدی پدیدار شده که از مرحله پایانی رژیم خبر می دهد .اکنون آمادگی شرایط عینی و هماوردی مجاهدین با رژیم آخوندی را به عیان میتوان دید .
در سراسر میهن، مردم خشمگین و محروم که کارد چپاول و ستمگری آخوندها به استخوانشان رسیده و فقر و گرانی و فساد و فحشاء و اعتیاد طومار حیات شان را در هم می پیچد با نیروهای سرکوبگر چنگ در چنگ شده اند.آنها آزادی و حقوق مسلم خود را فریاد میکنند.
در این کارزار بزرگ، دانشجویان به عنوان فرزندان آگاه مردم، نقش و جایگاه ویژه ای دارند. آنان با فریادهای بجنگ تا بجنگیم که از دژ مقاومت اشرف به سنگرهای آزادی در تهران و شیراز و دامنه های الوند و سهند گسترش یافته است، هر روز نمودهای تازه یی از همبستگی و پایداری و پیروزی می آفرینند.
ایستادگی دانشجویان و واپس نشاندن کارگزاران رژیم در دانشگاه های زنجان و بیرجند و در سهند تبریز وتربیت معلم کرج، گواه زمان برخاستن است .جنبش دانشجویی به عنوان بخشی از پیکر بزرگ مقاومت سراسری مردم ایران، می رود تا درسهای بسا بزرگتری به رژیم جهل و جنایت بدهد.
در سالگرد قیام تیر ماه به پا خیزید و با شعار«مرگ بر دیکتاتور » و «بجنگ تا بجنگیم»، خشم ملت و «حق مسلم آزادی» را فریاد کنید!
خشم فروخفته کارگران، معلمان، زنان و همه مردم تحت ستم ایران در فریادهای شما منعکس میشود .تیرماه را به ماه اعتراض تبدیل کنید!
رهبر مقاومت در نوروز امسال گفت : «تحولات همه جانبه سالی که گذشت، نویدبخش دستاوردهای بیشتر در سال تعیین کننده یی است که پیش رو داریم. فرزندان رشید ایران هر کجا که هستند، باید با هوشیاری و مسئولیت پذیری و کار و تلاش مضاعف بهای آن را بپردازند. زمان برخاستن است. این خود ما هستیم که آینده را تعیین و ترسیم می کنیم. صدای در هم شکستن زنجیرهای استبداد مذهبی به گوش می رسد. ایران آزاد می شود».

سازمان مجاهدین خلق ایران
7 تیر1387

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bae85327-0638-4258-92f9-8fa961341e7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات