728 x 90

بادهای سرنگونی از همه سو - مروری بر رسانه‌ها

گزیده روزنامه‌های حکومتی
گزیده روزنامه‌های حکومتی

بادهای سرنگونی از همه سو

صفحات اول روزنامه‌های حکومتی با تیترهای پر دود و دم وزارت بدنام و اظهارات روز قبل خامنه‌ای تلاش کرده‌اند صورت نظام را سرخ نشان بدهند. اما به مطالب روزنامه‌ها که نگاه می‌کنیم سراسیمگی و وحشت و ترس از خیزش و در هم پیچیده شدن نظام موج می‌زند.

آرمان از باند مغلوب با اشاره به بازی رژیم با نرخ ارز هشدار داده «این رفتارهای بانک مرکزی بسیار پرریسک است. چون این وضعیت می‌تواند بستر را برای وقوع برخی مسائل و تحولات اجتماعی و خیزش‌های جامعه فراهم آورد».

ابتکار هم با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی نظام هشدار داده: «درهم تنیدگی کرونا، تحریم، اقتصاد و انتخابات ۱۴۰۰ موضوعی است که مانند زنجیر به‌هم پیوسته می‫تواند چشم‫انداز کشور را طی یک سال آینده به‌طور کامل تغییر دهد.

بی‌‫تردید شاید سال پایانی قرن یکی از حساس‫ترین و خطرناک‫ترین سال‫ها برای چشم‫انداز اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور باشد که از همه مقاطع حساس یادشده در طول این چند دهه اثرگذار‫تر باشد».

آفتاب یزد هم سراسیمگی و بی‌ثباتی درونی نظام در اثر ناکارآمدیها و بن‌بست رژیم را ناخواسته بروز داده و نوشته است: «فاصله طبقاتی بیشتر شده، ارزش پول ملی به‌شدت افت کرده. - تحریم‌های گوناگون هم در تقویت مشکلات فوق بی‌محابا عمل می‌کنند. - همه اینها یک‌طرف دغدغه و نگرانی عمومی ناشی از بیماری کرونا طرف دیگر. کرونا در هر عرصه‌ای اختلالی ایجاد نموده است و جو روزمرگی و انتظار و بی‌ثباتی را مضاعف ساخته است».

تاب آوری شکستنی!

در روزنامه‌های باند خامنه‌ای چیزی جز بازگویی ادعاهای روز قبل ولی‌فقیه که آکنده از نگرانی و وحشت بود دیده نمی‌شود. از این گذشته ظرفیت رو به صفر خامنه‌ای را در چنگ و دندان نشان دادن به روزنامه‌های باند مغلوب هم به نمایش گذاشته است.

کیهان در مطلبی به قلم پاسدار حسین شریعتمداری برای باند مغلوب خط و نشان کشیده و نوشته است: «همراهی برخی از رسانه‌های داخلی و شماری از افراد به ظاهر خودی با دشمن را نمی‌توان نادیده گرفت و نباید از کنار دروغ‌پردازی آنان به نفع اهداف تعریف‌شده دشمن که بی‌تردید نوعی از وطن‌فروشی است به آسانی عبور کرد».

باید اضافه کنم روزنامه‌های باند مغلوب هم به چنگ و دندانها وقعی نگذاشته و در آتش جنگ باندی برای سهم بیشتر از قدرت و غارت افزوده‌اند.

روزنامه مستقل با حمله به قالیباف به فساد خودش و گماشتن بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات پرداخته.

روزنامه اعتماد به‌نقل از میرلوحی از باند مغلوب و شورای قلابی شهر تهران به حجم پرونده‌های اختلاس زمین و املاک شهرداری توسط قالیباف اشاره کرده. مسخره کردن حرفهای مهره‌های باند خامنه‌ای در روزنامه‌های باند مغلوب هم امروز سوژه طنز روزنامه‌های مختلف است.

جهان صنعت از جمله نوشته است: «محسن رضایی باز هم سکان خنداندن و روحیه دادن به ملت را در دست گرفت و گفت: «مشکلات اقتصادی کشور ربطی به نظام ندارد. این مشکلات به‌دلیل بی‌عرضگی مسئولان در داخل و یا مربوط به تحریم‌های اقتصادی خارجی است».

بیایید خیلی دقیق و موشکافانه این حرف محسن را بررسی کنیم. او می‌گوید: مشکلات اقتصادی کشور ربطی به نظام ندارد و به‌دلیل بی‌عرضگی مسئولان کشور است. اما او باید به این سؤال اساسی پاسخ دهد که؛ نظام جمهوری اسلامی از چه چیزی تشکیل شده است؟ آیا نظام جمهوری اسلامی از مسئولان نروژی یا آلمانی تشکیل شده است؟ به‌نظر می‌رسد او واقعاً فکر می‌کند نظام از مسئولان کشورهای دیگری جز ایران تشکیل شده و برای اطمینان بهتر است نزدیکان او وی را در جریان این موضوع مهم قرار دهند که نظام جمهوری اسلامی از مسئولان نظام تشکیل شده است!».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e282508-126e-468a-8521-d42d245095ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات