728 x 90

زاهدان؛ یک سیلی کوبندهٔ دیگر به خامنه‌ای

سخن روز
سخن روز

روز جمعه ۲۶خرداد، مردم دلیر زاهدان، به خیابان آمدند و با شعار «می‌جنگیم، می‌میریم، ایرانو پس می‌گیریم»، عزم مردم ایران در نبرد آزادی برای سرنگونی رژیم را بار دیگر نشان دادند.

در این هفته خامنه‌ای علاوه بر ادامهٔ اعدامهای جنایتکارانه که طبق معمول شامل شماری از زندانیان بلوچ بود و هم‌چنین استمرار به گلوله بستن و قتل فجیع سوخت‌بران زحمتکش بلوچ، اقدام به قطع اینترنت کرد و با گسیل نیروهای سرکوبگرش از استانهای همجوار و ایجاد فضای امنیتی شدید و بلند کردن هلیکوپتر، کوشید فضای رعب را حاکم کند، اما از این اقدامات جنایتکارانه به‌دلیل عزم جزم مردم طرفی نبست.

هموطنان دلیر بلوچ با شعارهای: «می‌کشم می‌کشم، آن‌که برادرم کشت»، «برادر شهیدم، خونتو پس می‌گیرم»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «کرد و بلوچ و آذری، آزادی و برابری»، «یکصد سال جنایت، دروغه این ولایت»، «می‌جنگیم می‌جنگیم، ایرانو پس می‌گیریم»، «بسیجی سپاهی، داعش ما شمایید»، «این ملت آزادی می‌خواد، کشور آبادی می‌خواد»، «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» و «ایرانی، اتحاد، انقلاب، آزادی»، رژهٔ پرشکوه «اتحاد «در برابر جلاد و «ایستادگی تا پایان» را به نمایش گذاشتند.

تظاهر کنندگان هم‌چنین با خود پلاکاردهایی حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود: «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، «بلوچستان مظلوم در مقابل سلطنت و ولایت سر خم نمی‌کند»، «انقلاب دموکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود»، «سهم بلوچ از ایران، انکار، گلوله، اعدام»، «آرمان ما مرگ ندارد، یا شهادت یا آزادی»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «اوین شده دانشگاه، تهران شده بازداشتگاه».

در همین روز (۲۶خرداد) جوانان آزادیخواه بلوچستان طی اطلاعیه‌یی در بارهٔ لشکرکشی دیکتاتوری جنایتکار آخوندی در بلوچستان اعلام کردند: خامنه‌ای جنایتکار و کودک‌کش و حکومت ضدانسانی او به ته خط رسیده و در آخرین لحظات عمر ننگین خودش هم‌چون غریقی است که به هر خس و خاشاکی چنگ می‌زند. ما جوانان آزادیخواه و مبارز بلوچستان، به خامنه‌ای و سپاه جنایتکار و تمام اراذل و اوباش او درسی خواهیم داد که در تاریخ ماندگار شود. از این به بعد هیچ‌یک از جنایتکاران سپاه و مزدورانش در بلوچستان و بقیه شهرهای ایران در امان نخواهند بود. جواب مشت را با مشت خواهیم داد. آتش جواب آتش.

آنها در اطلاعیه خود نوشتند: بار دیگر حرف مولانا نقشبندی را تکرار می‌کنیم که گفت: اگر بزنید می‌زنیم، اگر بکشید زندگی‌تان را جهنم می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/179311c0-c29b-49f4-ae46-4093aa2a7bc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات